další instituce resortu ŽP
NÁVŠTĚVNÍ KNIHA
Jméno
Vzkaz
Opište kontrolní kód: Antispam code to use

Mgr. Oldřich Lempera20.04.2017 08:17
Ještě jsem nezažil hezčí Velikonoční pondělí, než tentokrát v magickém prostředí Punkevních jeskyních a na dně Macochy... Je to opravdová nádhera!! P.S. Děkuji průvodkyni Zdeňce za poutavý a vtipný výklad, bylo to moc fajn...
Ivana Mrázková20.04.2017 11:38
Přírodní krásy dokáží navodit magično, nejen o velikonočním pondělku... bez průvodkyně Zdeňky byste ale měl zážitek poloviční. Vaši pochvalu vyřídíme a Vy se pro krásné zážitky do podzemí zase někdy vypravte.
Nicol Sara Johnson-Tomes19.04.2017 09:21
Prosime zajistit vstupenky na 21 cervna 17 , mama navstevu z USA my dva prez 70 let , dospela zena, dcery studentky 18 a 14, ja jsem jedina kdo mluvi Cesky, prosim mate pruvodce mluvici Anglicky? zaplatime kartou.Predem dekujeme za sluzbu Johnsonovi Nicol a Tony
Ivana Mrázková21.04.2017 11:30
Zájem až ze zámoří nás velmi těší. Pro zajištění vstupenek se obraťte na příslušnou jeskyni. Kontakt naleznete na webových stránkách naší organizace: www.caves.cz. Anglickou verzi je nejlepší stáhnout z naší aplikace přes QR kód, nebo zde: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lwi.projects.A0008&hl=cs. V jeskyních nabízíme tištěné průvodcovské listy. Pokud je ve skupině více než 15 zájemců o stejný jazyk, pak v Punkevních jeskyních nabízíme reprodukovaný výklad v tom kterém jazyce. Každá zpřístupněná jeskyně v ČR má pro své návštěvníky podobnou nabídku. Platba kartou je možná. Teď ještě, kterou jeskyni si 21. června přejete navštívit?
Mgr. Pavel Matyáš12.02.2017 09:47
Když jsme ve středu 8.2.2017 vycházeli z Javoříčských jeskyní, málem došlo k ošklivému pádu. Pan průvodce Pavel Š. nás totiž vyvedl z jeskyně přímo na zledovatělé a nebezpečně kluzké schodiště, kde nás upozornil na skutečnost, že schody jsou namrzlé, a tam nás ponechal svému osudu a zmizel. Asi věděl, že bychom mu to nesmlčeli... Bylo to schválně?
Martin Koudelka15.02.2017 14:41
Nejdříve bych Vám chtěl poděkovat za návštěvu našich krásných jeskyní v netradičním zimním období. Právě v zimním období si můžete překrásně vyzdobené podzemní sály vychutnat v klidu a bez davů návštěvníků, můžete také uvidět jeskyně plné zimujících netopýrů a vrápenců. Na druhé straně zimní období přináší své svízele, mezi které patří i schůdnost přístupových cest. Snažíme se v rámci možností cesty, které jsou v našem vlastnictví průběžně udržovat a na údržbu cest ostatních upozorňovat jejich vlastníky. Současné období, kdy přes den sníh odtává a v noci voda mrzne v led, je pro údržbu cest nejhorší. Vzhledem k tomu, že se nacházíme na území Národní přírodní rezervace, nemůžeme použít při údržbě solení a pouze v omezené míře inertní posypové materiály (jejichž účinnost je navíc mizivá). Jedinou možností je tak vytvořený led ze schodů ručně odsekávat až na podklad. Na základě vašeho upozornění jsme provedli revizi stavu a odstranění ledu na exponovaných místech tak, aby se zlepšila schůdnost a zvýšila bezpečnost našich návštěvníků. Tento stav budu osobně průběžně kontrolovat. Přeji hezký den Ing. Martin KOUDELKA Správa jeskyní České republiky vedoucí Javoříčských jeskyní
Benesova Hana08.12.2016 14:26
Velika pochvala vsem pohadkovym bytostem za provedeni pohadkovou jeskyni. Opravdu zazitek a je videt,jak vas to vsechny bavi :-) Krasne svatky a za rok urcite zas!!! Hanka Benesova
Ivana Mrázková14.12.2016 10:53
Děkujeme jménem všech pohádkových bytostí za velikou pochvalu. Předpokládám, že jste byli s dětmi v Jeskyni Výpustek, kde již má prosincové pohádkové setkání výbornou tradici. Ale určitě byste stejnou pochvalu napsala i po návštěvě Koněpruských jeskyní, kde se děti i dospělí během Mikulášské taky dobře bavili. K obětavým účinkujícím se Vaše pochvala dostane.
Markéta a Kamil 10.11.2016 21:04
Dneska jsme navštívili Punkevní jeskyně, které byly pro nás nesmírným zážitkem a ještě více nás poté potěšila ochota lidí v Kateřinské jeskyni, protože nám umožnili trošku VIP prohlídku i jen pro nás dva, za což jím velice děkujeme.
Ivana Mrázková15.11.2016 13:11
Přijeďte do Moravského krasu zase a přesvědčíte se, že vaše zkušenost nebyla nic zvláštního, protože ochotní a milí lidé jsou tu všichni a ve zpřístupněných jeskyních MK zvlášť.
Dobrý den, ve dnech 25.9 až 27.9.2016 jsme navštívili jeskyně Moravského krasu. Ubytovaní jsme byli v penzionu u Balcarky v Ostrově u Macochy. Tudíž jsme měli všechny jeskyně v dosahu pár kilometrů. Využili jsme lanové dráhy z Macochy k Punkevním jeskyním a vláček ke Kateřinské jeskyni a Domu přírody Moravského krasu. Punkevní jeskyně pěkné, nejlepší byl zážitek při vstupu na dno Macochy provázené krásnou hudbou a pak plavba v lodičkách po Punkvě. Oba průvodci byli příjemní a měli krásný výklad o jeskyni. Kateřinská jeskyně se nám také líbila, ale byli jsme zklamáni uspěchanou prohlídkou jeskyně. 26.9. v 11.00 hod jsme navštívili NEJHEZČI Jeskyni BALCARKA. Paní průvodkyně na nás udělala ihned veliký dojem. A to tím, že když viděla mého manžela se dvěma francouzskými holemi ,tak se zeptala jestli to zvládne, když je v jeskyni kolem 300 schodů. Na prohlídku jsme čekali my čtyři a dalších 5 lidí, kteří ihned souhlasili, že prohlídka bude probíhat podle tempa mého tělesně postiženého manžela. Velice mě potěšila ta ohleduplnost paní průvodkyně , která s námi chodila pomalu a celý její výklad o jeskyni byl poutavý a krásný. Jeskyně je nejkrásnější ze všech, které jsme navštívili. Hlavně musím poděkovat, že ve všech jeskyních jsou betonové chodníčky , schody se zábradlím - tak udělané, že se tam mohou pohybovat i tělesně postižení občané , jako je můj manžel. Ještě tento den jsme stihli prohlídku jeskyně VÝPUSTEK. Tato jeskyně, je úplně jiná než ostatní. Byl to doopravdy krásný zážitek, na který budeme rádi vzpomínat. Pan průvodce , myslím že se jmenoval Ondráček Jaroslav, se nám také věnoval stejně jako paní průvodkyně v Balcarce. Moc mi mrzí, že si nepamatuji její jméno. 27.9.2016 v 10.00 hod byl náš syn s přítelkyní v Sloupsko šošůvských jeskyních na velikém okruhu. Byli velice spokojení a nadšeni. ZÁVĚREM mohu říci byl to nádherný zážitek návštěvy Moravského krasu a děkujeme Správě jeskyní české republiky, že myslí i na tělesně postižené občany a přizpůsobuje prohlídkové okruhy. Všude jsou vybudované parkoviště . Budova s pokladnou, toaletou, upomínkovými předměty a občerstvením. Informační tabule . Zdravíme Věra a Tomáš, Michal a Kristýna
Ivana Mrázková10.11.2016 10:15
Moc hezky popisujete svůj náročný pobyt v Moravském krasu. Zvládnout všechny zpřístupněné jeskyně Moravského krasu i s Domem přírody zasluhuje obdiv. Jsme velmi rádi, že se vám v jeskyních líbilo. Povzbuzujete svým příběhem i další nerozhodné, že i s hendikepem se dají podzemní krásy obdivovat. Přejeme krásné zážitky při všech vašich dalších výpravách. A hlavně ať zase potkáte stejně vstřícné lidi, jako jsou průvodci, které zmiňujete.
Pastyřík Vladimíř18.10.2016 17:02
Dobrýden, dnes jsem navštívil jeskyni na Špičáku. Byl jsem jako jediný návštěvník, to mě velice překvapilo. Také mě ale překvapilo chování paní průvodkyně. Tak krátkou a nepříjemnou prohlídku jsem snad ještě nikdy nezažil.Jsem velice zklamán. Takovou prezentaci si jeskyně určitě nezaslouží.
Evelýna Vozábalová28.02.2017 11:06
Vážený pane Pasteříku, reaguji na Váš příspěvek do webové návštěvní knihy naší organizace SJČR. Je nám líto, že se Vám prohlídka naší jeskyně nelíbila, přestože se Vám naše zkušená průvodkyně věnovala coby jedinému návštěvníkovi. Je škoda, že jste neměl zájem řešit svou nespokojenost s prohlídkou okamžitě na místě s vedením správy Jeskyně Na Špičáku. S pozdravem Evelyna Vozábalová vedoucí
Markéta Bukovská07.10.2016 03:10
Dobrý den, včera 6.10.2016 jsme navštívili Javořické jeskyně, tedy až po prohlídce hradu Bouzov,kde bylo také krásně.Musím říct, že jsem byla naprosto spokojená. Byl to nádherný zážitek :-) Pan průvodce byl moc příjemný.Prohlídka začala v 11.40hod. vzhledem ktomu,že jsme měli zakoupenou vstupenku na delší obchuzku,byla prohlídka ještě zajímavější, obzvlášť když na nás ze stropu koukalo ,,par" malých netopýrů.Byl to NÁDHERNÝ ZÁŽITEK. Moc děkujeme
Ivana Mrázková07.10.2016 10:03
Váš zápis do webové návštěvní knihy Správy jeskyní je plný slov vyjadřujících pochvalu, nadšení a hlavně spokojenost s navštívenými památkami. Jak hrad tak také jeskyně patří do vzácného kulturního dědictví naší země a pokud chválíte i průvodce, pak se spojila nádhera památky se správným lidským přístupem. Děkujeme. Vaše pochvala určitě potěší všechny kolegy v Javoříčských jeskyních.
Anna Nováková16.09.2016 12:47
Dobrý den. Včera odpoledne jsme s manželem navštívili Jeskyně Na Špičáku. Musím říct, že na tak malou jeskyni zde bylo dost co obdivovat. Prováděla nás zde mladá slečna Jarmila (příjmení si bohužel už nepamatuji), která byla velmi příjemná, bylo vidět že ji práce baví a s přehledem nám odpověděla na nejrůznější otázky. Pochvalu si od nás zaslouží i paní v pokladně (Ivana), na kterou jsme se obrátili s dotazem, kam se dále vypravit, jelikož jsme byli v Jeseníkách poprvé. Paní nám velmi ochotně poradila mnoho nádherných míst a věnovala k tomu i brožuru. Z tohoto výletu jsme oba moc nadšení a můžeme jen vřele doporučit. Do Jeseníků se určitě vrátíme i příští rok a rozhodně nezapomeneme opět navštívit Jeskyni Na Špičáku. Děkujeme, Novákovi z Ústí nad Labem.
Ivana Mrázková19.09.2016 10:22
Je příjemné číst tak milý zápis od návštěvníků, kteří vážili dlouhou cestu ze severu Čech na sever Moravy. Jeskyně Na Špičáku se sice nemůže chlubit rozlohou, ale určitě má návštěvníkům co nabídnout. A když se k pokladům podzemí přidají i skvělí průvodci je o kladný zážitek postaráno.
Hana10.09.2016 09:33
Dobrý den, dne 9.9.2016 jsme navštívili Punkevní jeskyně. Už při vyzvedávání rezervovaných vstupenek jsem byla velmi zklamaná přístupem personálu, který byl odměřený, arogantní a o vstřícnosti nebo milém chování nemohla být vůbec řeč. Vše pokračovalo prohlídkou ve dvě hodiny se slečnou průvodkyní (malá, rudovlasá). Nic tak strašného jsem ještě na prohlídce v jeskyních neviděla. Mluvila tak strašně rychle, že jsme se ani nestihli podívat na krápníky, které ukazovala. Navíc na prohlídce bylo třicet lidí a ona nebyla schopná počkat na všechny a vykládala lidem na začátku skupiny. My, kteří jsme neměli to štěstí, jsme na konci jednak slyšeli jen její rychlé drmolení a také než jsme se stihli podívat na úkazy, tak nám zhasla a pokračovala dál. Jediné štěstí bylo, že na lodičkách jsme potkali skvělého vtipného průvodce, který zachránil celou prohlídku. Jeho lidský a vtipný přístup byl jediné pozitivní na celém vstupu do Punkevních jeskyní. Jinak ano, máte to tam krásné, byli jsme nadšení z přírodních krás, ale pokud neumíte jako průvodce dosadit milé lidi s příjemným vystupováním, tak celý tento zážitek je zkreslený právě chováním průvodce. Jinak musím pochválit paní průvodkyni v Kateřinské jeskyni, kde jsme byli asi před třemi týdny (taky zrzka :), která byla o mnoho příjemnější a o moc organizovanější.
Ivana Mrázková13.09.2016 16:24
Moc nás mrzí Vaše ne úplně stoprocentní spokojenost s návštěvou jeskyní Moravského krasu. Za nevstřícné chování pracovníků Správy jeskyní se omlouváme. Stížnost i pochvala, kterou jste ve svém příspěvku vyjádřila, se ke kolegům v příslušných jeskyních dostane. Jak zpětná reakce na vaše připomínky zapůsobí se přesvědčíte při své příští návštěvě zpřístupněných jeskyní.
Pavel Vala03.09.2016 23:59
Poprvé jsme s přítelkyní navštívili Moravský kras a líbil se nám výklad ve všech 3 jeskyních které jsme navštívili (výpustek, sloupsko-šošůvské, kateřinská) - průvodci působili opravdu "zapáleně". Nedlouho na to jsem koupil 3 knihy z vaší produkce a poctivě si načítám info navíc. Díky moc, udělali jste z nás (zatím jen teoretické) jeskyňáře.
Ivana Mrázková05.09.2016 15:30
Děkujeme za milý přípěvek a hlavně za pochvalu "zapálených" průvodců. Budete ale muset do Moravského krasu přijet ještě jednou: Jednak jste neviděli všechny zpřístupněné jeskyně v této oblasti, dále teoretické znalosti získané ze zakoupených knih si musíte ověřit v reálu a také to, že jste viděli tři jeskyně v krátkém čase za sebou, znamená, že si po čase jejich vzhled popletete a bude nutné si vzpomínky oživit ;-).
Dobrý den. 26.8.2016 jsme navštívili Koněpruské jeskyně. Paní průvodkyně byla zřejmě znalá, ale celoh dobu to vykládala lidem vpredu, na konci výpravy to nebyli slyšet. Nejhorší bylo, ze jsme byli většinou s manželem vzadu, protože jsem astmatik a občas jsem se potřebovala vydychat. Vše jsem zvladala, ale na konci točité schody me daly zabrat. Když jsme byli v půli, tak nám průvodkyně zhasla, což bylo skoro pravidlem. Jenze tam šlo o zivot. Když jí to manžel poté vytkl, tak řekla jé, pardon. Vím, že co nejvic výprav=víc peněz, ale asi by to chtělo větší časový úsek mezi prohlídkami. Jinak jeskyně pěkné. P.s. potřebovala bych vědět počet schodů v Mladečskych jeskyních.
Ivana Mrázková06.09.2016 15:21
Koněpruské jeskyně na své schody na webových stránkách, v aplikaci do mobilu a propagačních letácích upozorňují. Celkem návštěvník v jeskyních napočítá 533 schodů a z toho na závěr 83 po točitém schodišti vedoucím do penězokazecké dílny. Dosažení dílny na falešné groše dává zabrat všem. Je nám líto, že Vám výstup působil opravdu problém. Ve vrcholné letní sezóně se do jeskyní vypravuje opravdu hodně návštěvníků a možná i to byl důvod, proč Vaše průvodkyně tolik spěchala. Průvodkyně však, kdyby o vašich potížích věděla, počkala by na Vás. P.S. Mladečské jeskyně mají svých 121 schodů rozložených po celé jeskyni - zde se náročných výstupů obávat nemusíte.
Dana a spol. z Krkonoš29.08.2016 15:07
Dobrý den, poslední prázdninový týden roku 2016 jsme trávili v Moravském krasu. Navštívili jsme všech 5 jeskyní a moc se nám všechny líbily. Zvláštní dík patří průvodci v jeskyni Výpustek p. Martinu Vojáčkovi, za velmi poutavý výklad a řekla bych i osobní "zápal pro jeskyně". Díky a jen tak dál :)
Ivana Mrázková29.08.2016 16:16
Vybrali jste si správné místo pro zakončení letošních prázdnin. Moravský kras je plný krás a tajemství. Zpřístupněné podzemí pak doplňuje zážitek o nenásilné poučení o vzniku podzemních prostor. Máte i náš obdiv, že jste během týdne navštívili všech pět zpřístupněných jeskyní. Kdyby se vám vzpomínky na jednotlivé jeskyně spletly dohromady, přijeďte si je do Moravského krasu zas někdy oživit.
Josef26.08.2016 22:19
Dobrý den, 24. 8. jsem navštívil Koněpruské jeskyně, které se mi moc líbily, ovšem co se mi ani trochu nelíbilo, byla úroveň výkladu p. průvodkyně (čas myslím 9:50, p. Nela Fenclová). Od začátku byla protivná, znuděná a dávala to velmi zřetelně najevo. To mi celkem zkazilo dojem z prohlídky! Chápu, že ji třeba nebaví jít po x-té stejný okruh, ale jako profesionál by to na sobě neměla dát znát! Kazí to dojem z celých jeskyní... V minulém roce jsem navštívil všechny přístupné jeskyně Moravského krasu, ovšem s takovou nechutí jsem se u žádného průvodce nesetkal, vždy byla vidět alespoň snaha o to, aby si návštěvníci z prohlídky odnesli co nejhlubší zážitek... S pozdravem Josef
Ivana Mrázková29.08.2016 16:08
Máte plně pravdu. Průvodce se má chovat jako profesionál. Průvodkyni neomlouvá, že je pouze na brigádě. Škoda, že jste to neřešil hned po prohlídce přímo na místě. To bychom si mohli poslechnout i jiné návštěvníky a zkonfrontovat ji s nimi a oni sami by ji přímo přitom upozornili na případné nedostatky. Takto, až ji uvidíme (zatím do konce září to nebude, protože do té doby nepožádala o nějakou službu), ji můžeme jen s odstupem času seznámit s Vaší stížností a požádat ji, aby se návštěvníkům plně věnovala a nenápadně ji pak během práce opakovaně kontrolovat. Je mi líto, že jste nebyl spokojena a omlouvám se Vám za ni. Alexandr Komaško, vedoucí Správy Koněpruských jeskyní
Michaela26.08.2016 10:49
Dobrý den,včera 25.8.2016 jsme navštívili Javoříčské jeskyně s prohlídkou v 10:30 a musím velmi moc pochválit naši paní průvodkyni.Její výklad byl opravdu úžasný,člověk se dozvěděl mnoho zajímavostí.Děkujeme
Ivana Mrázková26.08.2016 11:15
Přesně tak, jak to píšete ve svém příspěvku, by návštěva jeskyní měla probíhat. Nejenom kochání se krásami podzemí, ale také zajímavě podané informace, které návštěvníka nenásilně poučí, patří ke komentované prohlídce. I děti budou spokojené, když jim my dospělí dokážeme po opuštění jeskyně fundovaně odpovědět na zvídavé dotazy.
Honza25.08.2016 11:50
Dobrý den, včera 24.8.2016 jsme navštívili Punkevní jeskyně - krásný dojem kazí zbytečně příliš rychlá prohlídka mnoha návštěvníků bez možnosti si aspoň trochu prohlédnout jeskyně a navíc při tzv. bleskové prohlídce Masarykova dómu nám při prohlídce před návratem na lodičku v dómu průvodce zhasnul (asi nás chtěl opět popohnat) což asi nebylo příjemné a bezpečné. Prosím nedělejte z toho jen "továrnu na peníze". Díky Honza
Ivana Mrázková26.08.2016 11:06
Letní prázdninová sezóna + chladivá krása jeskyní + obliba nejznámějších zpřístupněných jeskyní v ČR = velké lákadlo. S tím pak souvisí zvýšená koncentrace lidí toužících uskutečnit svůj výletnický plán a vytvářející zesílený tlak na prohlídku jeskyní. Omlouváme se za spěch průvodce při odchodu z Masarykova dómu. Vaše výtka bude s dotyčným projednána. Přijďte mimo sezónu a věřím, že "popohánění" už se v klidnějším mimosezónním provozu konat nebude.
Petr Prevor23.08.2016 08:44
Dobrý den, prosím o reservaci dvou vstupenek do Punkevní jeskyně na den 29.8.2016 v deset hodin nebo později na celou trasu i s vodní plavbou. Vyzvednout bychom je chtěl na Skalním mlýně. Předem děkuji Prevor
Ivana Mrázková23.08.2016 10:59
Je mi líto, ale objednávky přes webovou návštěvní knihu neprovádíme. Zavolejte, prosím, na informační službu Skalní mlýn, kde Vám kolegyně rezervaci provedou s ohledem na aktuální možnosti. Na Vaši e-mailovou adresu Vám v příloze posílám aktuální provozní doby a ceník i s kontakty na všech čtrnáct zpřístupněných jeskyní ČR.
Renata20.08.2016 14:39
Dobrý den, dnes 20.8.2016 jsme navštívili Sloupsko- šošuvské jeskyně. Prohlídka se nám moc líbila, výklad mladého pana průvodce byl také velmi pěkný, ovšem celý zážitek z výletu kazí úroveň WC pro návštěvníky. Opravdu hnus, špína a navíc na dámském wc nešly zavřít dveře.
Ivana Mrázková24.08.2016 15:53
Krása Sloupsko-šošůvských jeskyní je pověstná a byla to dobrá volba navštívit je. O to smutnější je, že vás stav místních záchodů tak rozladil. Záchody se uklízejí jednou denně ráno. V plné sezóně, kdy záchody využije až 700 lidí za den (nejen návštěvníků jeskyní, ale i mnoho okolojdoucích), se ukazuje že to nestačí. Řešení nevyhovujícího stavu se hledá a doufáme, že při své příští návštěvě budete spokojená.
Bohumil Rybníček18.08.2016 13:26
Žádám o reservaci vstupenek do Punkevní jeskyně na den 27.8.2016 (sobota). Jedná se o tři (3) vstupenky, z toho dvě (2)pro důchodce. Vyzvednout bychom je chtěli na Skalním mlýně. Děkuji
Ivana Mrázková18.08.2016 14:59
Je mi líto, ale rezervace přes webovou návštěvní knihu neděláme. Váš požadavek přepošlu, ale doporučuji si na Skalní mlýn zatelefonovat (kontakty naleznete na stránkách Punkevních jeskyní) a domluvit si tak i přesný čas návštěvy. Kolegové v informačním centru reagují operativně. Přeji krásný zážitek.
Ludmila18.08.2016 11:11
Dobrý den, 17.8.2016 v 10:50 hod jsme si prohlédli Chýňovské jeskyně. Bylo to velmi zajímavé a slečna průvodkyně velmi profesionální. Potkali jsme i netopýra. I bez krápníků velmi zajímavé. Děkujeme.
Ivana Mrázková19.08.2016 09:23
Chýnovská jeskyně je rozhodně zajímavý přírodní útvar a stojí za vidění. Procházka jeskyní je sice spojena s náročnějším pohybem po schodech do hlubin a zase zpátky, ale tvary a barvy, které jsou v jeskyni k vidění, jsou návštěvníkům odměnou. Přidá-li se k přírodním krásám krása lidská i s poutavým projevem, je odměna za námahu ještě výraznější. Vaše chvála se ke slečně průvodkyni samozřejmě dostane.
předchozí 1, 2, 3, 4, ... 16, 17, 18, 19 následující
KTERÝ DEN NAVŠTÍVÍTE JESKYNĚ?
Vyberte datum a získejte výpis
otevřených jeskyní:
15161718192021
22232425262728
293031

Copyright © Správa jeskyní ČR | napište nám | mapa stránek | design by virushka | created by ONESOFT s.r.o.